2010. február 17., szerda


BARNI VILÁGOT LÁT


Barni medve

Volt egy bocs, úgy hívták: Barni,
ruhákat tudott facsarni.
Mondott egy fabulát,
facsarta a ruhát,
mert mosómedve volt Barni.


Barni először Londonban

Londonban járt egyszer Barni,
külföldön úgy hívták: Bárni.
Délután teázott,
s míg a fű elázott,
duzzogott: – Miért kell várni?!


Bárni Moszkvában

Moszkvába ment egyszer Bárni,
el akartak vele bánni:
nézte egy apuska,
vállán nagy fapuska
– hát oda nem akart járni!


Bárni Kínában

Kínában járt egyszer Bárni,
kínai nagyfalat mászni.
Nézi a nagyfalat,
látja, hogy nagy falat
– hát ő ma nem fog túrázni!


Bárni másodszor Londonban

Visszament Londonba Bárni,
azt hitte, úgy mondják: Bármi
– hát mindent hazavitt,
ha régi, ha avítt,
legyintett: – Jó ez, akármi!


Bárni felnő

Egyszer csak felnőtt a Bárni,
azóta úgy hívják: Barna.
Lopja az étcsokit,
brummantva kér bocsit,
és inal jobbra vagy balra.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó fej Barni, történjen bárhol is bármi.

    én is lájkolom a kommentelés mellett. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönet mindkettőtöknek - Barni nevében (is)!

    VálaszTörlés
  3. Barni... micsoda kedves, RÉGI ismerős!! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, Kata, láttam, hogy bejelentkeztél hozzám - néha szoktam nézni én is a Torda blogját (tegnap este pl., amikor megláttalak nálam:), jó nagyra nőtt már!

    VálaszTörlés
  5. Ottó, akkor nézhetsz új képeket is, pont ma töltöttem fel egy adagot. És akkor azt is megláthatod, hogy én mekkorára nőttem! Áprilisban jön a lányzó:)
    Katt a bálna

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok nektek! - És most, hogy így felhívtad rá a figyelmet: tényleg látszik (de most már kerestem a fotón, és így is csak alig vettem észre...)

    VálaszTörlés